Wpisujcie swoje propozycje...
1. Strażnicy Galaktyki - 7/10
2. Super - 6/10
3. Robale - 6/10
4. Movie 43 - 6/10
6/10 dla "Movie 43" to jest ocena całego filmu czy segmentu Gunna? Jeśli segmentu, to który to był? Widzę tytuł "Beezel", ale nic mi to nie mówi, bo film starałem się czem prędzej wymazać z pamięci.
Nie widziałem wielu filmów w całości robionych przez Gunna, więc dorzucę do rankingu też te, do których napisał tylko scenariusz:
1.Strażnicy Galaktyki - 8/10
2.PG Porn (mini-serial) - 8/10
3.Świt żywych trupów (scenariusz) - 7/10
4.Scooby-Doo (scenariusz) - 5/10
5.Scooby-Doo 2 (scenariusz) - 4/10
6.Movie 43 - 2/10