1.Oldboy - 8/10
2.Boksuneun naui geot - 7+/10
3.Chinjeolhan geumjassi - 7+/10
4.Saibogujiman kwenchana - 7/10
5.Bakjwi - 6/10
6.Gongdong gyeongbi guyeok JSA - 5/10
Pełnometrażowe:
1. Pan Zemsta - 8/10
2. Oldboy - 7/10
3. Pani Zemsta - 6/10
4. J.S.A. - 6/10
1. Pani Zemsta - 7,5/10
2. Jestem cyborgiem i to jest ok - 7/10
3. Oldboy - 7/10
4. Pan Zemsta - 6/10
5. Pragnienie - 3,5/10
1 - Jestem cyborgiem i to jest OK. - 9
2 - Pragnienie - 7
3 - Pani Zemsta - 7
4 - Oldboy - 7
k.m.
1 - Judgement - 8
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Oldboy (2003) 7,66 56
2 J.S.A. (2000) 7,27 11
3 Pani zemsta (2005) 6,97 32
4 Pan Zemsta (2002) 6,91 35
5 Jestem cyborgiem i to jest OK (2006) 6,89 9
6 Pragnienie (2009) 6,20 15
Krótkometrażowe:
Simpan (1999) 7,50 8
Ponadto:
Saam gaang yi (2004) 6,00 9
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Oldboy (2003) 7,73 121
2. Służąca (2016) 7,10 87
3. J.S.A. (2000) 7,26 27
4. Pani Zemsta (2005) 7,07 67
5. Pan Zemsta (2002) 6,93 72
6. Jestem cyborgiem i to jest OK (2006) 6,55 31
7. Pragnienie (2009) 6,37 35
8. Stoker (2013) 6,15 82
Krótkometrażowe:
1. Simpan (1999) 7,35 17
Ponadto (reżyser segmentu):
1. Saam gaang yi (2004) 6,59 22
1. Oldboy 10/10
2. Pani Zemsta 8,5/10
3. Joint Security Area 8/10
4. Pan Zemsta - 8/10
Cyborga i Pragnienie muszę nadrobić :P
Mocno niedoceniany reżyser. Aż dziw bierze...
1. Pani Zemsta - 9/10
2. Oldboy - 8/10
3. Pan Zemsta - 8/10
4. J.S.A - 7/10
5. Pragnienie - 7/10
6. Jestem cyborgiem i to jest OK - 6/10
7. Stoker - 4/10
Lubię gościa. Wódki bym się z nim napił, bo zdaje mi się, że to szalony chłop jest. Nawet lichy materiał ('Stoker') potrafi uczynić piękny wizualnie.
Nie widziałam wiele,ale co tam...
1. Stoker
2. Jestem cyborgiem i to jest Ok
3. Oldboy
4. Pani Zemsta
5. Pan Zemsta
1. Pan Zemsta - 9/10
2. Oldboy - 8/10
3. Służąca - 7/10
4. Pani Zemsta - 6/10
5. J.S.A. - 6/10
6. Stoker - 5/10
7. Pragnienie - 5/10
8. Jestem cyborgiem i to jest OK - 5/10