1. "Tajemnica Brokeback Mountain" 10/10 2. "Burza lodowa"; 9/10 3. "Rozważna i romantyczna"8/10 4. "Ostrożnie, pożądanie"; 8/10 :)
Już jest taki temat. http://www.filmweb.pl/topic/1017935/Może+ranking+filmów+Anga.html